Metodologia

Treballem amb el mètode Waldorf , així doncs, El nostre projecte educatiu, es basa a treballar a través d'una programació realitzada per l'equip educatiu i basada en l'observació, experimentació, la manipulació i el joc. Creiem que és així, quan adquireixen més aprenentatges i fomentem la seva creativitat.

Que a poc a poc, adquireixin els hàbits i rutines que els ajudarà a tenir autonomia per a realitzar totes i cadascuna de les activitats que els hi oferim.

Eduquem la Globalitat de l'Infant, equilibrant totes les seves capacitats, Aportant-los seguretat, dins de les aules, i a l'hora de realitzar activitats tant dirigides, com lliures, activitats artístiques, i respectant sempre el ritme de cada infant.Distribuint les aules per racons, que es van canviant trimestralment, racons a on treballem els sentits i valors.

Desenvoluparan la Psicomotricitat fina i gruixuda, Viuran la Música al 100%, farem Joc Heurístic i Simbòlic, i experimentarem amb el nostre Atelier (Material reciclat).

Cada trimestre, els infants de P-2, fan sortides extra-escolars que estan relacionades amb la programació que es treballa en aquell moment, ja que tenir vivències fora de l'escola els ajuda en el seu aprenentatge. També, un dia a la setmana, anem a la piscina.

Celebrem les Festes i Tradicions, compartint-les amb les famílies (Carnestoltes, Pessebre Vivent, Castanyada, Festa de la primavera i Fi de Curs).

Us convidem a venir i conèixer les nostres aules!