Instal·lacions

Aula de P2

Aula de P0

Pati

• L’Escola bressol, està distribuïda en 3 aules, una per cada edat ( P-0, P-1 i P-2), adaptades a les necessitats de cada infant.
  • Una aula, a on tenim el nostre Atelier, un espai a on els infants poden fer i experimentar amb materials reciclats i que també fem servir de menjador.
  • Cuina pròpia, amb un menú mensual, elaborat per les nostres dietistes d’Entrecuines, que us donem, perquè aneu alternant el sopar, a mes, d’una recepta perquè podeu fer a casa.
  • Pati exterior, molt gran, amb diferents tipus de materials (caixes, tub, caseta de fusta, vaixell amb tobogan, tipi i altres.), i un sorral.
    • Espai separat per als més peques de l’escola
  • També tenim el nostre hort, que juntament amb els i infants de P-1 i P-2, plantem cada any, per tenir les nostres pròpies verdures, i a on ells s’encarreguen de cuidar-lo. (Carbassons, enciams, carbasses, tomàquets, carrotes).